10 Kasım 2007 Cumartesi

slayt programı

slayt yapma programı

slayt programı denince ilk akla gelen program proshow gold slayt programı ile
resimleri slayt yapma programıresimlerinizle mükemmel slaytlar oluşturabilirsiniz. resimler, fotoğraflar isle istediğiniz şekilde slayt yapabilirsiniz. Resimlerinizi slayt haline getirerek yaptığınız slaytları Video CD, DVD Disk, Video, çalıştırılabilir exe dosyası, ekran koruyucu biçimlerine çevirebilirsiniz. Yaptığınız slayta müzik, metin ekleme özellikleri de olan programla slaytlarınızı daha da güzelleştirebilirsiniz. Ayrıca slayta efekt ekleme özelliği ile istediğiniz şekilde efekt ekleyebilirsiniz.

slayt programı indir




33 yorum:

  1. Çok tskler bide turkce olsaydı tam süper olurdu bunada sükür:D:D

    YanıtlaSil
  2. ya herşey cok güzel resimleri ekliyorum müzikte ekliyorum fakat izlemeye gelince tam resimlerin ortasından pro show gold yazısı geçiyo bunu nasıl kapatacam cewap pls SAYGILAR...

    YanıtlaSil
  3. İnanç müziği nerden koyuyoruz anlatırsan sevinirim

    YanıtlaSil
  4. arkadaşlar bn programı indirdim fakat slayta basınca acılmyo resimde atamyrm bi yardımcı olursanız sevinirim tskrlr..

    YanıtlaSil
  5. Arkadaşlar şu proshow yazısını nasıl kaldırcmı bilen varsa yardım etsin lütfen teşekkürler

    YanıtlaSil
  6. slm arkadaslar ben bu programı kullandım tek kelıme ıle harıka takıldıgınız yerler olursa buyrun msn adresım asker_x46@hotmail.com bu program hakkında ne sorarsanız cvabını alırsınız

    YanıtlaSil
  7. öğrenmek amaçlı basit bir slayt oluşturdum ama slaytta tüm resimler dönüyor.bu uygulanmış bir efekt değil.aynı zamanda efektlerde uygulanyor.ayarını bir türlü bulamadım.Resimler sabit dururken efekt uygulansın isytiyorum.bütün slaytlarda aynısı oluyor.
    inşallah anlatabilmişimdir.teşekkürler

    YanıtlaSil
  8. arkadaşlar şu ortadaki yazıyı kaldırbilen varsa lütfen yardımcı olsun ödev hazırlıycam

    YanıtlaSil
  9. paylaşım için teşekkür ederim..Yalnız ortadaki yazıyı kaldıramıyorum..proshowgold yazısını...

    YanıtlaSil
  10. herşey çok güzel tşkler ama resimler slayta gectiği zaman resimlerin tam ortasından proshow yazısı geçiyor bunu nasıl silebilirim?? cevabınızı bekliyorum,şimdiden tşkler ...

    YanıtlaSil
  11. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  12. arkadaşim herşey süper ama şu yazi sorununu nasil halledegiz. resimlerin ortasindaki yazi her şeyi berbat ediyor. Lütfen bir yardımcı olunuz..

    muhammedikbalhazan@hotmail.com

    YanıtlaSil
  13. ya neden bi cvp gelmiyoo kaç gündür.. bu yazıyı halen kaldıramadım ben..herşeyi berbat ediyoo..bilen yok mu bunu yaa...

    YanıtlaSil
  14. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  15. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  16. evet şu yazıyı silme konusunda banada bi bilgi verirseniz cok sevinicem arkadaslar..

    nora_nonyy@hotmail.com

    YanıtlaSil
  17. ya arkadaşlar lütfen hiç mi bilen yok şunu yaaaa..nasıl siliniyor bu.

    YanıtlaSil
  18. arkadasLar pRoqram demo da Ondan . :S fuLL veRsiyOnunu ındıRmek zoRundasınız yhOksa o yazı sıLınmez Ordan ama yoLu vaR prOqram keyi 'ni qiRceksınız . öRenmek ısteyen ekLEye ßLir HaNiBaL@w.cn

    YanıtlaSil
  19. arkadasLar pRoqram demO da Ondan O yazı taßiqi siLİnmez ama pRoqramın da keyi ( ŞifReSi) var Onu qirersenız sOrun kaLmaz öRenmek ısteyenLer HaNiBaL@w.cn

    YanıtlaSil
  20. programı nasıl indire bilirim

    YanıtlaSil
  21. arkadaşlar resimleri ekledinizmi masa üstüne kaydet,üstte menüde opsiyon var tıkla soundtrack ı tıkla,hemen altta add tuşuna bas müzük klasörlerindenmüzik seç save müzik trac ı tıklaok.

    YanıtlaSil
  22. ben programı indiremiyorum yardımcı olurmusunuz arkadaşlar

    YanıtlaSil
  23. arkadaşlar o proshow yazısı ancak orjinalini yukledınız zaman geçer yani cd den

    YanıtlaSil
  24. yaa bizde yardım edermisiniz bende programı yapmak istiorum slayt için tüm fotolarım hazır cevabınızı bekliyecem...

    YanıtlaSil
  25. slm ben okan bu program demo
    bende şifresini bilmiyorum bilen varsa
    bgystiL@hotma
    il.com
    ulşsın

    YanıtlaSil
  26. slm arkadaslar o ortadaki yaziyi
    kaldira bilmeniz icin programin
    serial veya Key Nr. sini bulup eklemeniz gerekmektedir.

    Kendim indirdim ve sadece 15 gun süre icin veriyor Demo versiyon olan tum programlarda o sorun yasanir.

    programi ekliyen arkadas belki
    seriali de ekler ;)

    saygilar

    YanıtlaSil
  27. Arkaşlar bende çok denedim ama olmuo çünkü o ortadaki yazı bu parogramın deneme sürümü olduğu için progaram otamatik kendisi koyuyor o yazıyı siz en iyisi ya tam ürümünü satın alacaksınız ya da başka birine bakacaksınız... Ali Rıza ÖZKUNDUZ www.imlerim.tr.gg aliriza@imlerim.tr.gg

    YanıtlaSil
  28. arkadaşlar o programı satın almadığınız sürece o yazı gitmez..gerçekten harika bir prog...eğer acil şifreye ihtiyacı olan warsa pisiko_dilek@hot

    YanıtlaSil
  29. bi halt anlamadım yapamadımda acıkca anlatımı yokmu

    YanıtlaSil
  30. =ACİL= arkadaşlar çok acil yardıma ihtiyacım var slaytı hazırladım ama müzik koyamıyorum nasıl müzik koyucam

    YanıtlaSil
  31. proshow yazisini nasil kaldiracam bilen varmi lutfen cevap

    YanıtlaSil
  32. Yav burada soru soranlar kullanmasınla program falan. Yok ortadaki yazıyı nasıl kaldırırımmış. ctrl+alt+del yap üst üste 5 defa o yazı kalkar direk.

    YanıtlaSil